Боднар, ІваннаДух, ТетянаВовканич, ЛюбомирКіндзер, Богдан2016-11-172016-11-172012Швидкість сенсомоторних реакцій та когнітивних процесів у студентів вищих навчальних закладів гуманітарних спеціальностей / Іванна Боднар, Тетяна Дух, Любомир Вовканич, Богдан Кіндзер // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2012. - № 4(10). - С. 3 - 9.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5976Одним із ключових чинників результативної самореалізації у професійній діяльності є високий рівень психофізичної підготовленості людини. В умовах погіршення соматичного здоров’я питання формування оптимального рівня розумової працездатності та швидкості сенсомоторних реакцій студентів під час навчання у вищих навчальних закладах набувають особливої актуальності. Мета – дослідити і проаналізувати основні показники сенсомоторних реакцій та когнітивних процесів студентів та розробити рекомендації стосовно корекції навчального процесу з фізичного виховання. Досліджувалися латентний період простої та складної зорово-моторної реакції, точність реакції на об'єкт, що рухається, ефективність розподілу та обсягу уваги (за п’ятьма таблицями Шульте–Платонова). У дослідженні брали участь 107 студентів гуманітарних спеціальностей. З’ясовано, що для студентів характерні низький рівень простої та середній рівень складної сенсомоторних реакцій, низькі рівні «впрацьовування» та психічної стійкості, проте високий рівень розподілу та обсязі уваги. Для удосконалення психофізіологічних показників студентів рекомендується під час занять з фізичного виховання пріоритетно застосувати засоби йоги, скелелазіння, східних одноборств.ukстудентиувагареакціяШвидкість сенсомоторних реакцій та когнітивних процесів у студентів вищих навчальних закладів гуманітарних спеціальностейArticle