Афтимичук, Ольга2017-04-042017-04-042012Афтимичук О. Структурные компоненты ритма дидактического общения учителя физической культуры и методика его формирования / Ольга Афтимичук // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2012. - №1(7). - С. 56-68.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6744Ця робота представляє теоретичні та методичні розробки проблеми ритмоструктурної та лінгвістичної організації дидактичного спілкування вчителя фізичної культури на основі концепцій, які визначають категорію спілкування як вид і вид діяльності, процес навчання – як процес спілкування. У статті обґрунтовано поетапне формування знань і умінь ритму професійного спілкування у студентів, в основу якого закладено виховання почуття ритму й координації в межах реалізації такої системи: рух → рух + мова → мова.ruучитель фізичної культурикомунікативна діяльністьмовно-рухова координаціяСтруктурные компоненты ритма дидактического общения учителя физической культуры и методика его формированияArticle