Мамешина, МаргаритаМасляк, ІринаMameshyna, MarharytaMasliak, Iryna2024-04-112024-04-112020Мамешина М. А. Диференціація змісту фізичного виховання в закладах загальної середньої освїги на основі моніторингу фізичного стану школярів : метод. посіб. для вчителів фіз. культури / Мамешина М. А., Масляк І. П. – Харків : ХДАФК, 2020. – 112 с.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35845У методичному посібнику представлено педагогічні аспекти реалізації програми диференціації змісту навчальних занять із фізичного виховання з урахуванням фізичного стану учнів середніх класів. Запропоновано процедуру проведення моніторингу фізичного здоров’я та фізичної підготовленості учнів, розподілу їх на типологічні групи; описано структуру програми диференціації змісту навчальних занять із фізичного виховання; надано орієнтовна схема уроку фізичної культури за авторською програмою. Посібник містить приклади фізичних вправ та модифікованих рухливих ігор, спрямовані на поліпшення функціонального стану основних систем організму та рівня розвитку фізичних якостей. Методичний посібник призначено для вчителів фізичної культури, викладачів фізичного виховання, здобувачів вищої освіти галузі Освіта. The methodological manual presents the pedagogical aspects of the implementation of the program of differentiation of the content of physical education lessons taking into account the physical condition of middle school students.ukфізичне вихованнязаклади загальної середньої освїгирухливі ігримоніторинг фізичного станушколярікомплекси вправphysical educationmobile gamesinstitutions of general secondary educationsets of exercisesmonitoring of physical conditionschoolchildrenДиференціація змісту фізичного виховання в закладах загальної середньої освїги на основі моніторингу фізичного стану школярівDifferentiation of the content of physical education in institutions of general secondary education on the basis of monitoring the physical condition of schoolchildrenOther