Зарецька, КарінаZaretska, Karina2024-07-102024-07-102024Зарецька К. С. Вплив нейромаркетингу на поведінку учасників послуг гостинності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : [спец.] 241 «Готельно-ресторанна справа» / Зарецька Каріна Степанівна ; наук. кер. У. Є. Гузар. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – 84 с. (Повний текст кваліфікаційної роботи зберігається в е-бібліотеці кафедри готельно-ресторанного бізнесу)https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36287Метою нашого дослідження є обґрунтування сутності поняття «нейромаркетинг», аналіз сучасних методів нейромаркетингу, дослідження впливу нейромаркетингу на настрій та комфорт споживачів закладів гостинності. The purpose of our research is to substantiate the essence of the concept of "neuromarketing", analysis of modern methods of neuromarketing, research on the impact of neuromarketing on mood and comfort of consumers of hospitality establishments.ukнейромаркетингзаклади індустрії гостинностіучасники послуг гостинностіаудіомаркетингаромамаркетингатмосфера освітленняпсихологія кольоруneuromarketinglighting atmospherehospitality industry establishmentsparticipants of hospitality servicesaroma marketingaudio marketingcolor psychologyВплив нейромаркетингу на поведінку учасників послуг гостинностіThe Influence of Neuromarketing on the Behavior of Hospitality Service ParticipantsOther