Кухаренко, В. М.Березенська, С. М.Бугайчук, К. ЛОлійник, Н. Ю.Олійник, Т. О.Рибалко, О. В.Сиротенко, Н. Г.Столяревська, А. Л.2020-03-052020-03-052016Теорія та практика змішаного навчання : монографія / В. М. Кухаренко, С. М. Березенська, К. Л. Бугайчук, Н. Ю. Олійник, Т. О. Олійник, О. В. Рибалко, Н. Г. Сиротенко, А. Л. Столяревська; за ред. В. М. Кухаренка. - Харків : ХПІ, 2016. - 284 с978-617-619-185-8http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24840У монографії розкриті педагогічні аспекти змішаного навчання, наведена педагогічна технологія проектування змішаного навчання та різноманітні інформаційні технології для його підтримки. Звертається увага на методи формування критичного мислення у змішаному навчанні. Розглянуто ідею використання гейміфікації у змішаному навчанні. Наведені приклади використання змішаного навчання у середній школі, в університеті при вивченні технічних дисциплін. Розроблені науково-практичні рекомендації щодо застосування змішаного навчання в освіті. Призначено для керівників освіти, науково-педагогічних і педагогічних працівників вищих навчальних закладів, аспірантів та докторантів.ukосвітадистанційне навчаннязмішане навчанняпроектування змішаного навчаннякритичне мисленнягейміфікаціязмішаний навчальний процесТеорія та практика змішаного навчання : монографіяBook