Мирончук, Наталія Миколаївна2021-03-292021-03-292021-03-29Мирончук Н. М. Теоретичні і методичні основи контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Мирончук Наталія Миколаївна ; Житомирський держ. ун-т імені Івана Франка. - Житомир, 2020. - 42 с.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29381У дисертації на методологічному, теоретичному та методичному рівнях досліджено проблему контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Спроєктовано концептуально-теоретичну модель дослідження проблеми, виявлено детермінанти її розгляду на міжнародному, національному, інституційному, особистісному рівнях. З’ясовано сутність і специфіку самоорганізації майбутніх викладачів вищої школи у професійній діяльності; охарактеризовано структуру компетентності самоорганізації, уточнено критерії, показники, рівні її сформованості. Обґрунтовано, упроваджено й експериментально доведено ефективність методичної системи контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності та спроєктованої 38 методичної системи її реалізації. Розроблено навчально-методичне забезпечення контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності (освітньо-професійну програму підготовки магістрів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» (Педагогіка вищої школи), програми навчальних дисциплін, практик, посібники, навчальнометодичні комплекси).ukмайбутній викладач вищої школисамоорганізаціяпрофесійна діяльністьсамоорганізація у професійній діяльностікомпетентність самоорганізації у професійній діяльностіконтекстна підготовкамодель контекстної підготовкиконцептуально-теоретична модельметодична системаТеоретичні і методичні основи контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльностіOther