Ієвлєв, ОлександрСікорський, ПетроСоловйов, ВалерійIievliev, OleksandrSikorskyi, PetroSoloviov, Valerii2023-05-242023-05-242023Ієвлєв О. М. Особливості дистанційної підготовки майбутніх учителів інформатики / Ієвлєв О. М., Сікорський П. І., Соловйов В. Ф. // Академічні візії. – 2023. – Вип. 16. – С. 1–6. DOI: http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7919802https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33980Метою дослідження є дослідження особливостей дистанційної підготовки майбутніх учителів інформатики. Доведено, що зміст підготовки майбутніх учителів інформатики до дистанційного навчання слід розглядати як систему наукових знань, інтелектуальних та практичних умінь, оволодіння якими забезпечує успішну професійну діяльність. The purpose of the study is to study the features of distance training of future computer science teachers. It has been proved that the content of training future informatics teachers for distance learning should be considered as a system of scientific knowledge, intellectual and practical skills, the mastery of which ensures successful professional activity.ukосвітаучитель інформатикиінформаційно‐комунікаційні технологіїпідготовка учителяпрофесійна підготовкаінформатикаinformatics teachereducationprofessional trainingteacher trainingcomputer scienceОсобливості дистанційної підготовки майбутніх учителів інформатикиFeatures of remote training of future teachers of computer scienceArticle