Линець, МихайлоНазаркевич, Лілія2017-10-252017-10-252017Линець М. Фізична підготовка дітей молодшого дошкільного віку в оздоровчих заняттях плаванням з використанням рухливих ігор у воді / Михайло Линець, Лілія Назаркевич // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2017. - № 1(27). - С. 32-44.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/8061Провідним показником готовності дошкільників до школи є рівень функціональної підготовленості дитини [3, 6, 7 та інші]. Проте фізична підготовленість дітей України не відповідає вимогам сучасного суспільства [7, 9, 18 та ін.]. Мета дослідження: з’ясувати ефективність різних методичних підходів до фізичної підготовки дітей молодшого дошкільного віку в процесі фізкультурно-оздоровчих занять з плавання. Методи дослідження: аналіз літературних джерел, документів та всесвітньої мережі Інтернет; педагогічний експеримент; методи математичної статистики. Доведено, що заняття плаванням за авторською програмою, яка передбачала застосування спеціально дібраних рухливих ігор у воді упродовж основної частини кожного з 72 занять, сприяли достовірно (р≤0,05–0,01) більш вираженому внутрішньогруповому зростанню переважної більшості показників фізичної підготовленості як дівчат, так і хлопців молодшого дошкільного віку порівняно з заняттями за програмою, згідно з якою основна частина кожного заняття містила переважно вправи для розучування елементів техніки плавання (65 % часу) і лише частково (65 % часу) – рухливі ігри.ukфізична підготовкадіти молодшого дошкільного вікуплаваннярухливі ігриФізична підготовка дітей молодшого дошкільного віку в оздоровчих заняттях плаванням з використанням рухливих ігор у водіArticle