Графська, ОриславаДанилишин, ЯринаHrafska, OryslavaDanylyshyn, Yaryna2022-10-132022-10-132022-05-19Графська О. Цінова конкуренція як фактор стимулювання розвитку готельно-ресторанного бізнесу / Орислава Графська, Ярина Данилишин // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів, 2022. - С.254-256.http://localhost:8080/handle/34606048/33009Цінова конкуренція є фактором стимулювання розвитку готельно-ресторанного бізнесу. Вона проявляється у зниженні цін на послуги готелю без зміни їх якості та властивостей, порівняно з цінами на аналогічні послуги інших підприємств-аналогів. Готельне підприємство може свідомо погодитися на тимчасову втрату частки (а у деяких випадках повністю) прибутку із різким зменшенням цін з метою ведення конкурентної боротьби та захоплення більшої частки ринку своїх товарів та послуг. Price competition is a factor stimulating the development of hotel and restaurant business. It is manifested in lower prices for hotel services without changing their quality and properties compared to prices for similar services of other analogous enterprises. A hotel business can consciously agree to a temporary loss of share (and in some cases completely) of profits with a sharp reduction in prices in order to compete and capture more market share of its goods and services.ukцінова конкуренціястимулюванняготельно-ресторанний бізнесprice competitionincentiveshotel and restaurant businessЦінова конкуренція як фактор стимулювання розвитку готельно-ресторанного бізнесуPrice competition as a factor stimulating the development of hotel and restaurant businessArticle