Лопатьєв, АнатолійРибак, ЛюдмилаВиноградський, БогданРибак, ОлегLopatiev, AnatoliiRybak, LiudmylaVynohradskyi, BohdanRybak, Oleh2018-03-222018-03-222014Моделювання інерційних змагальних навантажень на тренажері-стимуляторі спортивного автомобіля [Електронний ресурс] / Анатолій Лопатьєв [та ін.] // Спортивна наука України. - 2014. - №3 (61). - С. 19-29. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/2331993-5757http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9591Мета роботи: з’ясувати ефективність моделювання інерційних змагальних навантажень на тренажері-симуляторі спортивного автомобіля нахилами його рухомої частини. За допомогою математичного моделювання автори розрахували максимальні прискорення повнопривідного спортивного автомобіля типу Ford Fiesta RS WRC на трасі з гравійно-ґрунтовим покриттям. Це дало змогу розробити відповідні вимоги до штучного моделювального середовища у вигляді тренажера-симулятора для тестування та моделювання алгоритмів спеціальної підготовки спортсменів-автогонщиків. Інерційні навантаження моделюються шляхом нахилів у відповідних напрямах рухомого підрамника з розташованими на ньому сидінням, кермом та блоком педалей відносно вектора сили тяжіння. Зменшення нормальної складової сили тяжіння та додаткові прискорення центра маси тіла спортсмена, спричинені нахилами підрамника, можна не враховувати, оскільки вони порівняно невеликі.ukматематичне моделюванняінерційні навантаженняспортивний автомобільтренажер-симуляторМоделювання інерційних змагальних навантажень на тренажері-стимуляторі спортивного автомобіляArticle