Саїнчук, Микола2016-10-262016-10-262014Саїнчук М. Здоров'я у дискурсі ціннісних орієнтацій учнівської молоді (до проблеми підвищення культурологічної цінності фізичної культури в освітньому просторі) / МИкола Саїнчук // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2014. - № 4(18). - С. 10-17.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5868Аксіонастанова старшокласників на потенціал фізичної культури розглядається в дискурсі культурологічних ціннісних орієнтацій. Методи досліджень: 1) теоретичні: аналіз, синтез та узагальнення даних наукової та методичної літератури, індукція, сходження від конкретного до абстрактного і навпаки; 2) емпіричні – соціологічне анкетування, педагогічне спостереження; 3) математична статистика. Дослідження полягало в аналізі дієвих кроків, спрямованих на поліпшення культурологічної цінності фізичної культури в освітньому просторі, ґрунтувалося на анкетних даних за методикою М. Рокіча. Установлено реальні дії учнів старших класів у напрямку здоров’язбереження та вдосконалення власного тіла. Підкреслено неприпустимість консервування навчальних предметів у межах власного предмета, коли йдеться про здоров’я молодого покоління.ukздоров'яшколяріціннісні орієнтаціїфізична культураосвітаЗдоров'я у дискурсі ціннісних орієнтацій учнівської молоді (до проблеми підвищення культурологічної цінності фізичної культури в освітньому просторі)Article