Власюк, Роман АнатолійовичVlasiuk, Roman Anatoliiovych2024-05-082024-05-082024Власюк Р. А. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу : дис. …канд. пед. наук : 13.00.04 / Власюк Роман Анатолійович. – Тернопіль, 2024. – 266 с.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36062Досліджуючи проблему підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу на підставі вивчених наукових джерел визначено та уточнено зміст взаємопов’язаних ключових дефініцій з теми дослідження. Вивчення різних підходів науковців до трактування понять «диференціація», «диференційований підхід», «диференційоване навчання», дало нам змогу узагальнити їх сутнісні характеристики. Studying the problem of training future teachers of physical education based on a differentiated approach using scientific sources. This research studied, defined, and specified the content of interrelated key definitions on the research topic. Studying different approaches to the interpretation of the following scientific concepts: «differentiation», «differentiated approach», and «differentiated learning», making it possible to generalize the essential characteristics of the «differentiated approach».ukпедагогічні умовипрофесійна підготовкамайбутні учителі фізичної культуриметоди інтерактивного навчаннямодельдиференційований підхіддиференціаціяpedagogical conditionsprofessional trainingfuture physical education teachersinteractive teaching methodsmodeldifferentiationdifferentiated approachПедагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходуPedagogical Conditions of Preparation of Future Teachers of Physical Education Based on a Differentiated ApproachOther