Боднар ІваннаСофінський РоманBodnar IvannaSofinskyi Roman2025-09-122025-09-122025Боднар І. Інклюзивне фізичне виховання школярів – вимушених переселенців / Іванна Боднар, Роман Софінський // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025. – Вип. 29, т. 2. – С. 142–143.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/39798Мета - довести важливість проблеми інклюзивного фізичного виховання для дітей-переселенців, що дасть поштовх до розроблення нових методів і підходів у навчанні й вихованні і, як наслідок, сприятиме їхній психофізичній та соціальній реабілітації. The goal is to prove the importance of the problem of inclusive physical education for displaced children, which will give impetus to the development of new methods and approaches in education and upbringing and, as a result, will contribute to their psychophysical and social rehabilitation.otherінклюзивне фізичне вихованняшколярівимушені переселенціinclusive physical educationschoolchildreninternally displaced personsІнклюзивне фізичне виховання школярів – вимушених переселенцівInclusive physical education of internally displaced schoolchildrenOther