Потапова, Олена ВолодимирівнаPotapova, Olena Volodymyrivna2024-03-132024-03-132021Потапова О. В. Ефективність комплексного використання засобів рухливих ігор у підвищенні фізичного стану дітей молодшого шкільного віку з девіантною поведінкою : дис. …канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / Потапова Олена Володимирівна. – Запоріжжя, 2021. – 252 с.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35539У дисертації обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено програму занять з фізичного виховання для дітей молодшого шкільного віку з девіантною поведінкою з комплексним використанням засобів рухливих ігор. The thesis is grounded, developed and experimental the program of physical education classes for younger children was checked of school age with deviant behavior with complex use means of mobile games.ukмолодший шкільний вікдевіантна поведінкакомплексний підхідрухливі ігрипсихічне здоров’яфізичне вихованняфізична підготовленістьфункціональний станprimary school ageintegrated approachdeviant behaviorfunctional statephysical educationmoving gamesmental healthphysical fitnessЕфективність комплексного використання засобів рухливих ігор у підвищенні фізичного стану дітей молодшого шкільного віку з девіантною поведінкоюThe effectiveness of the integrated use of mobile games in improving the physical condition of primary school children with deviant behaviorOther