Павлова, ЮліяБоднар, ІваннаГук, ГаннаPavlova, YuliiaBodnar, IvannaHuk, Hanna2023-11-072023-11-072023Павлова Ю. Оцінювання змістової валідності протоколу «Канадське оцінювання грамотності у фізичній культурі – 2» / Юлія Павлова, Іванна Боднар, Ганна Гук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. – 2023. – № 2(62). – С. 41–48. DOI: https://doi.org/10.29038/2220-7481-2023-02-41-48https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34803Мета роботи – адаптація протоколу «Канадське оцінювання грамотності у фізичній культурі» (CAPL-2) та аналіз змістової валідності афективного та когнітивного доменів із використанням експертного оцінювання. Topicality. In order to stimulate physical literacy research, it is crucial to adapt methods of high quality. The work aims to adapt the Canadian Assessment of Physical Literacy-2 (CAPL-2) protocol and analyze the content validity of the affective and cognitive domains using expert evaluation.ukграмотність у фізичній культуріCAPL-2мотиваціяфізична активністьекспертне оцінюванняконсенсусphysical literacyCAPL-2motivationphysical activityexpert evaluationconsensusОцінювання змістової валідності протоколу «Канадське оцінювання грамотності у фізичній культурі – 2»Evaluation of the Content Validity of the Canadian Assessment of Physical Literacy-2Article