Ковшар, О. В.Недодатко, Н. Г.Бадіца, М. В.Суятинова, К. Є.Іншаков, А. Є.Іншакова, І. Є.Коновалова, К. І.Чулошнікова, М. О.2024-07-012024-07-012020Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти засобами інтерактивних та продуктивних технологій : колект. моногр. / О. В. Ковшар, Н. Г. Недодатко, М. В. Бадіца, К. Є. Суятинова, А. Є. Іншаков, І. Є. Іншакова, К. І. Коновалова, М. О. Чулошнікова та ін. – Кривий Ріг: КДПУ, 2020. – 140 с.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36175Колективна монографія висвітлює результати досліджень широкого кола теоретико-методичних проблем підготовки педагогів-вихователів засобом інтерактивних та продуктивних технологій науковцями-викладачами кафедри дошкільної освіти Криворізького державного педагогічного університету. Результати вивчення проблем дитинства, теоретико-методологічні підходи до процесу підготовки фахівців дошкільної освіти проводилась протягом останніх п’яти років як науководослідна проблема кафедри. Монографія певною мірою характеризує процес набуття професійних компетентностей майбутніх вихователів. Монографія адресована викладачам педагогічних закладів вищої освіти, студентам, педагогампрактикам. The collective monograph highlights the results of research into a wide range of theoretical and methodological problems of training teachers-educators by means of interactive and productive technologies by scientists-teachers of the preschool department of Education of Kryvyi Rih State Pedagogical University.ukдошкільна освітапідготовка майбутніх фахівцівзасоби інтерактивних та продуктивних технологійpreschool educationtraining of future specialistsmeans of interactive and productive technologiesПідготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти засобами інтерактивних та продуктивних технологійTraining of future specialists in preschool education by means of interactive and productive technologiesOther