Щука, Галина2019-11-262019-11-262019-11Щука Г. Стереотипи туристичного маркетингу: аналіз розвитку туризму в Закарпатті / Галина Щука // Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. (18–19 жовтня 2019 року, м. Львів). – Львів, 2019. - С. 12-14.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/23519З огляду на унікальне геополітичне розташування Закарпаття, його природно-ресурсний та демографічний потенціал, історико-архітектурну спадщину тощо туризм є найбільш привабливою сферою для інвестицій та розвитку як з боку держави, так і приватного бізнесу.ukтуризмтуристичний маркетингЗакарпаттяСтереотипи туристичного маркетингу: аналіз розвитку туризму в ЗакарпаттіArticle