Матвійчук, ТетянаMatviichuk, TetianaСоловйов, ВалерійSoloviov, ValeriiОкопний, АндрійOkopnyi, Andrii2019-02-012019-02-012017Матвійчук Т. Принципи формування і розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів у процесі професійної підготовки / Матвійчук Т. Ф., Соловйов В.Ф., Окопний А.М. // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). – Київ, 2017. – Вип. 5К (86) 17. – С. 192–197.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17137В статті визначено основні принципи формування і розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів: цілісності педагогічного процесу; індивідуалізації та диференціації; професійно-педагогічної спрямованості; єдності наукової та педагогічної діяльності; соціокультурної детермінації підготовки майбутнього вчителя; безперервності та наступності педагогічної освіти; включеності педагога в інноваційну діяльність; імплікації загальної та педагогічної культури; фасилітації; спільної творчої діяльності; професійно-педагогічного самовдосконалення. Крім названих, формування і розвиток педагогічної майстерності майбутніх учителів має спиратися на інші специфічні принципи, зокрема: принцип активної взаємодії суб’єктів освітнього середовища, принцип підтримки творчих ініціатив і принципоптимальності. Завдання становлення і розвитку педагогічної майстерності передбачає проектування особистості та виховання її творчої індивідуальності у процесі професійної підготовки на основі сукупності принципів, а також урахування традиційних та інноваційних принципів.ukпедагогічна майстерністьпринципи формування і розвиткумайбутній вчительпрофесійна підготовкавищі навчальні закладиПринципи формування і розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів у процесі професійної підготовкиArticle