Вовчанська, О.Vovchanska, O.Іванова, ЛіліяIvanova, LiliiaДайновський, Ю.Dainovskyi, Yu.2019-04-192019-04-192018Вовчанська О. М. Виставково-ярмаркові заходи як складові інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку туристичних послуг / О. М. Вовчанська, Л. О. Іванова, Ю. А. Дайновський // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - Хмельницький, 2018. - № 5(2). - С. 40-47.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20688У статті досліджено особливості проведення виставок та ярмарок як складових інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку туристичних послуг. Висвітлено функціональну роль та значення провідних міжнародних туристичних зиставок та туристичних виставок, які проводяться в Україні. Проаналізовано чинники розвитку виставково-ярмаркових заходів як комунікативного інструменту маркетингу в сфері туристичних послуг.ukвиставково - ярмаркові заходискладова частинаінтегровані маркетингові комунікаціїринок туристичних послугміжнародні туристичні виставкиВиставково-ярмаркові заходи як складові інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку туристичних послугArticle