Вовчанська, О. М.Іванова, Л. О.Vovchanska, O. M.Ivanova, L. O.2020-10-122020-10-122020-10-12Вовчанська О. М. Маркетингові дослідження ринку послуг : міжнародні та національні аспекти / Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // Підприємництво та інновації. - 2020. - Вип.11, ч.1. - С. 54-68.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26811Стаття присвячена ідентифікації структурних змін на світовому ринку послуг у міжнародному та націо- нальних аспектах. Маркетинговими дослідженнями підтверджено посилення ролі послуг у сучасній економіці. Здійснено аналіз динаміки експорту та імпорту послуг у макрорегіонах світу та у країнах різного рівня еконо- мічного розвитку. Укладено та проаналізовано рейтинг країн за показниками експорту та імпорту на світово- му ринку послуг. Проаналізовано структурні зміни світового ринку послуг. Досліджено структуру експорту та імпорту послуг в Україні. Наголошується, що пандемія COVID-19 негативно вплине на світовий ринок послуг, а його відновлення вимагатиме ефективних економічних і політичних заходів, поглиблення співпраці між країнами та зниження бар’єрів у взаємній торгівлі найперспективнішими і швидко зростаючими видами послуг.ukпослугамаркетингові дослідженнясвітовий ринокміжнародна торгівляекспорт послугімпорт послугМаркетингові дослідження ринку послуг : міжнародні та національні аспектиArticle