Токар Любов ПетрівнаТокар Любов Петрівна2025-01-292025-01-292023Токар Л. П. Підготовка майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти до реалізації інтерактивних технологій в інклюзивному освітньому середовищі : дис. …д-ра філософії : 015; 01 / Токар Любов Петрівна. – Вінниця, 2023. – 432 с.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/38007Метою дослідження є визначення, теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов підготовки майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти до реалізації інтерактивних технологій в інклюзивному освітньому середовищі. The purpose of the study is to identify, theoretically substantiate and experimentally test the effectiveness of pedagogical conditions for training future teachers of preschool education institutions to implement interactive technologies in an inclusive educational environment.otherдіти з особливими освітніми потребамимайбутні педагоги закладів дошкільної освітиінклюзивна освітаінклюзивне освітнє середовищеінтерактивні технологіїготовністьінклюзивна компетентністьінклюзивне навчанняchildren with special educational needsfuture teachers of preschool education institutionsinclusive educationinclusive educational environmentinteractive technologiesreadinessinclusive competenceinclusive learningПідготовка майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти до реалізації інтерактивних технологій в інклюзивному освітньому середовищіPreparing future teachers of preschool education institutions for the implementation of interactive technologies in an inclusive educational environmentOther