Римар СофіяНикига ОксанаRymar SofiiaNykyha Oksana2025-07-312025-07-312025Римар С. Комплексний підхід до формування позитивного іміджу туристичної дестинації / Римар Софія, Никига Оксана // Економіка та суспільство. – 2025. – Вип. 75. – С. 1–8. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-75-30https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/39623У статті розглянуто сутність туристичної дестинації як багатовимірного системного утворення, що поєд-нує географічну локалізацію, ресурсний потенціал, інфраструктуру, управлінські механізми та маркетингову ідентичність. The article presents a comprehensive analysis of the concept of a tourist destination as a multidimensional, systemic entity that integrates geographical location, resource potential, infrastructure, management mechanisms, and marketing identity.otherтуристична дестинаціяімідж дестинаціїстратегічний брендингконкурентоспромож-ністьсталий розвитокtourist destinationdestination imagestrategic brandingcompetitivenesssustainable developmentКомплексний підхід до формування позитивного іміджу туристичної дестинаціїА comprehensive approach to forming a positive image of a tourist destinationOther