Боднар, ІваннаВовканич, ЛюбомирДух, ТетянаКіндзер, БогданГут, Р.Bodnar, IvannaVovkanych, LiubomyrDukh, TetianaHut, R.2018-04-192018-04-192012Властивості нервової системи та психоемоційний стан студентів вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації / Боднар І., Вовканич Л., Дух Т., Кіндзер Б., Гут Р. // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2012. - № 3. - С. 94-98.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10167Досліджено і проаналізовано психофізіологічні показники студентів: динамічна працездатність нервової системи при дефіциті часу; сила та лабільність нервових процесів (із застосуванням теппінг-тесту), аутогенні параметри психоемоційного стану (за методикою Люшера). У дослідженні брали участь 107 студентів гуманітарних спеціальностей. З’ясовано, що студентам притаманні середня сила та середній рівень лабільності нервової системи, низька психоемоційна стійкість. Переважання хлопців над дівчатами було достовірним за низкою показників. Відставання від показників спортсменів, які спеціалізуються на удосконаленні можливостей нервової системи та показників психоемоційного стану (спортсменів-каратистів), підтверджує можливість їх розвитку у студентів засобами карате.ukфізичне вихованнястудентинервова системапсихоемоційний станВластивості нервової системи та психоемоційний стан студентів вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитаціїArticle