Рябенька, МаринаRiabenka, Maryna2024-07-012024-07-012024-05-30Рябенко М. Удосконалення управління комунікаційною політикою закладів ресторанного бізнесу / Марина Рябенька // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (30 трав. 2024 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 304–306.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36177Метою дослідження є пошук інструментів удосконалення системи управління закладом ресторанного бізнесу через поліпшення комунікаційних процесів. The purpose of the study is to find tools for improving the management system of the restaurant business through the improvement of communication processes.ukуправлінняіндустрія гостинностікомунікаціяресторанний бізнескомунікаційна політикаmanagementcommunicationrestaurant businesscommunication policyhospitality industryУдосконалення управління комунікаційною політикою закладів ресторанного бізнесуImprovement of communication policy management of restaurant business establishmentsArticle