Завидівська, НаталіяZavydivska, Nataliia2019-02-012019-02-012017Завидівська Н. Загальна фізкультурна освіта як система закономірностей здоров’я збережувального навчання студентів / Наталія Завидівська // Науковий часопис Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : [зб. наук.пр.]. – Київ, 2017. – Вип. 3К (84)17. – С. 184–188.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17157У статті проаналізовано стан та перспективи розвитку системи загальної фізкультурної освіти студентів вищих навчальних закладах різного професійного спрямування. Акцентовано увагу на закономірностях здоров’язбережувального навчання та необхідності їх врахування упродовж фізичного виховання студентів. Визначено пріоритети та принципи процесу фізичного виховання в умовах реорганізації. Обґрунтовано концептуально-методологічні засади змісту сучасної системи загальної фізкультурної освіти з урахуванням закономірностей здоров’язбережувального навчання студентів. Розкрито функції сучасної системи загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів та зміст поняття «педагогічна здоров’язбережувальна технологія навчання». Виявлено особливості інноваційної фундаментальної технології здоров’язбережувального навчання студентів. Виокремлено особливості концептуально-методологічних засад змісту загальної фізкультурної освіти студентів: загальнонаукові підходи, принципи та організаційно-педагогічні умови. Компоненти процесу навчання здоров’язбереження структуровані та систематизовані на основі п’яти змістовних блоків: базового, організаційного, навчально-методичного, формувального і результативного. Представлено динаміку впливів змісту загальної фізкультурної освіти на формування життєво необхідних навичок збереження власного здоров’я у процесі фізичного виховання студентівukздоров'яфізичне виховання студентівзагальна фізкультурна освітаконцептуально-методологічні засадитехнологія здоров’язбережувального навчанняЗагальна фізкультурна освіта як система закономірностей здоров’я збережувального навчання студентівArticle