Євдощенко, ОленаГрафська, ОриславаYevdoshchenko, OlenaHrafska, Oryslava2022-06-302022-06-302022-05-19Євдощенко О. Стратегія розвитку туристичних дестинацій в Україні у кризовий період / Олена Євдощенко, Орислава Графська // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (19 травня 2022 року, м. Львів). – Львів, 2022. – С. 368–370.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32573Стратегія розвитку туристичних дестинацій полягає в правильному інформаційному забезпеченні, а саме від ІТ–технологій, які надають споживачу максимальний доступ до інформації. The strategy for the development of tourist destinations is the right information support, namely from IT technologies that give the consumer maximum access to information.ukстратегіятуристичні дестинаціїкризовий періодstrategytourist destinationscrisis periodСтратегія розвитку туристичних дестинацій в Україні у кризовий періодStrategy for the development of tourist destinations in Ukraine during the crisisArticle