Польовська, В.Холявка, ВолодимирPolovska, V.Kholiavka, Volodymyr2018-05-312018-05-312017Польовська В. Аналіз видів маркетингу в соціальних мережах у туристичній індустрії / В. Польовська, В. Холявка // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2017. - С. 71-73.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10808У фокусі глобальних прогресивних маркетингових стратегій у туристичній індустрії є здійснення маркетингової діяльності в соціальних мережах. Основними видами такої діяльності на теперішній час є контент-маркетинг, блог-маркетинг, мережеві онлайн-закладки та відео-маркетинг у туристичній індустрії.ukтуризмтуристична індустріямаркетингсоціальні мережіАналіз видів маркетингу в соціальних мережах у туристичній індустріїArticle