Рибалко, Петро ФедоровичRybalko, Petro Fedorovych2024-03-252024-03-252020Рибалко П. Ф. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-оздоровчого середовища закладу загальної середньої освіти : автореф. дис. …д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Рибалко Петро Федорович ; Донбаський держ. пед. ун-т . – Слов’янськ , 2020. – 43 с.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35674У дисертації здійснено теоретичне узагальнення та наукове розв’язання проблеми професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-оздоровчого середовища закладу загальної середньої освіти шляхом обґрунтування, розробки та експериментальної перевірки ефективності відповідної педагогічної системи, яка базується на сутності феномену „фізкультурно-оздоровче середовище (ФОС) закладу загальної середньої освіти”, передбачає виважене поєднання спортивної, валеологічної і психолого-педагогічної підготовки та має результатом готовність майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-оздоровчого середовища закладу загальної середньої освіти. The dissertation proposes the solution of the scientific problem of professional training of future physical education teachers to the organization of physical and health environment (PHE) of the institution of general secondary education (IGSE).ukпрофесійна підготовкамайбутні учителі фізичної культурифізкультурно-оздоровче середовищезаклади вищої освітиготовність до організації фізкультурно-оздоровчого середовищазаклади загальної середньої освітиvocational trainingfuture teachers of physical educationfitness and fitness environmentinstitution of higher educationreadiness to organize fitness and fitness environmentinstitution of general secondary educationТеорія і практика професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-оздоровчого середовища закладу загальної середньої освітиTheory and practice of professional training of future physical education teachers to organize a physical and wellness environment of a general secondary education institutionOther