Хандога Ю. В.Маргітич В. В.Сембай Н. М.Графська ОриславаФілімонов Ю. Л.Khandoha Yu. V.Marhitych V. V.Sembai N. M.Hrafska OryslavaFilimonov Yu. L.2025-04-042025-04-042025Теоретичні підходи та моделі формування іміджу територіальної громади: маркетинговий, соціологічний, комунікаційний / Хандога Ю. В., Маргітич В. В., Сембай Н. М., Графська О. І., Філімонов Ю. Л. // Київський економічний науковий журнал. – 2025. – № 8. – С. 183–191. DOI 10.32782/2786-765X/2025-8-24https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/38807Мета статті – обґрунтувати теоретико-методологічні підходи та моделі формування іміджу територіальної громади, визначити ключові фактори його впливу на соціально-економічний розвиток регіону, а також дослідити можливості адаптації міжнародного досвіду для підвищення конкурентоспроможності територій в умовах глобалізації. The purpose of the article is to substantiate the theoretical and methodological approaches and models of forming the image of a territorial community, to identify the key factors of its impact on the socio-economic development of the region, and to explore the possibilities of adapting international experience to increase the competitiveness of territories in the context of globalization.otherтериторіальна громадаіміджбрендингтериторіяглобалізаціярозвитокмаркетингterritorial communityimagebrandingterritoryglobalizationdevelopmentmarketingТеоретичні підходи та моделі формування іміджу територіальної громади: маркетинговий, соціологічний, комунікаційнийTheoretical approaches and models of forming the image of a territorial community: marketing, sociological, communicationOther