Сороколіт, НаталіяSorokolit, Natalia2018-04-022018-04-022016Сороколіт Н. Впровадження варіативних модулів навчальної програми з урахуванням матеріальної бази навчального закладу та інтересів учнів 5-х класів [Електронний ресурс] / Наталія Сороколіт // Спортивна наука України. - 2016. - № 1 (71). - С. 55-59. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/397/3811993-5757http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9810У статті висвітлено питання, пов’язані із упровадженням варіативних модулів навчальної програми з фізичної культури у 5-х класах; проаналізовано матеріально-технічну базу навчальних закладів для вивчення певного варіативного модуля. Проаналізовано можливість упровадження варіативних модулів до забезпеченості навчального закладу та інтересів школярів. За допомогою анкетування опитано 436 школярів Львівщини. Установлено, що у 5-х класах шкіл Львівської області впроваджують волейбол, баскетбол, легку атлетику, футбол, гімнастику, настільний теніс. Однак стан матеріально-технічної бази шкіл та інтерес учнів дещо не відповідає відсотковому значенню впроваджених варіативних модулів. Виявлено, що інтерес учнів до впроваджених видів спорту є нижчим від інших варіативних модулів навчальної програми.ukнавчальна програмаучні 5-х класівваріативні модуліВпровадження варіативних модулів навчальної програми з урахуванням матеріальної бази навчального закладу та інтересів учнів 5-х класівArticle