Скибінський, С.Дайновський, Ю.Іванова, ЛіліяПрохоренко, К.Федорчук, А.Бойчук, І.Басій, Н.Орел, Л.Герасименко, С.Ревко, Н.Корягіна, С.Ivanova, Liliia2018-09-122018-09-122003Завдання для самостійної роботи студентів, практичних та семінарських занять з маркетингу для спеціальностей напряму "Економіка та підприємництво" / Скибінський С. В. [та ін.]. - Львів : Видавництво Львівської комерційної академії, 2003. - 316 с.966-7478-78-5http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13261У навчальному посібнику на підставі конкретних ринкових ситуацій розроблено завдання, виконання яких формує у студента вміння і навички збору інформації, прогнозування продажів, здійснення досліджень поведінки споживачів, конкурентного середовища, проведення сегментації ринків, добору підходів до їх освоєння і застосування на них аргументованого комплексу факторів, втілених у відповідні стратегії, плани маркетингу та бізнес-плани. Тематика дослідницьких робіт поєднує теоретико-методологічні, наукові і практичні підходи до вирішення маркетингових проблем.ukмаркетингуправління маркетингоммаркетингові дослідженняпрогнозування продажуінформаційні системисамостійна роботапрактичні завданнясамінарські завданняЗавдання для самостійної роботи студентів, практичних та семінарських занять з маркетингу для спеціальностей напряму "Економіка та підприємництво"Book