Sorokolit NataliiaBodnar IvannaRymar OlhaShevtsiv UlianaShymanova-Stefanyshyn OlhaСороколіт НаталіяБоднар ІваннаРимар ОльгаШевців УлянаШиманова-Стефанишин Ольга2025-06-192025-06-192025Digital Applications in Physical Education: Experience, Benefits, and Implementation Challenges / Nataliia Sorokolit, Ivanna Bodnar, Olha Rymar, Uliana Shevtsiv, Olha Shymanova-Stefanyshyn // Environment. Technology. Resources : Proceedings of the 16th International Scientific and Practical Conference. – Rezekne, 2025. – Vol. 3. – Р. 329–335. https://doi.org/10.17770/etr2025vol3.8535https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/39265The article presents the attitudes of physical education teachers toward the use of digital applications, highlighting their advantages and challenges. У статті представлено ставлення вчителів фізичної культури до використання цифрових додатків, висвітлено їхні переваги та виклики.otherdigital applicationsphysical educationteacherspupilslessonцифрові додаткифізичне вихованнявчителіучніурокDigital Applications in Physical Education: Experience, Benefits, and Implementation ChallengesЦифрові додатки у фізичному вихованні: Досвід, переваги та виклики впровадженняOther