Іващенко, ОльгаХудолій, ОлегЄрмакова, ТетянаЦеслицка, МирославаСтанкевич, БлажейМушкета, Радослав2015-10-262015-10-262015Дискримінантний аналіз як метод педагогічного контролю рухової і функціональної підготовленості хлопців середніх класів / Іващенко Ольга [та ін.] // Моделювання та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті : матеріали ХІ Міжнар. наук. конф. - Х., 2015. - С. 44 - 49.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3261Мета дослідження — визначити модель класифікації стану рухової підготовленості хлопців 7—9 класів.ukфункціональна підготовленістьрухова підготовленістьпедагогічний контрольдискримінантний аналізДискримінантний аналіз як метод педагогічного контролю рухової і функціональної підготовленості хлопців середніх класівArticle