Storonska, OksanaPalytsya, HalynaVorobel, MariiaHorodetska, NataliaHavryshkiv, NataliaHavran, MarianaВоробель, Марія2023-06-232023-06-232023-05-23The Deutsch.info Platform as a Means of Organizing German Language Students’ Independent Study / Oksana Storonska, Halyna Palytsya, Mariia Vorobel [et. al.] // International Journal of Emerging Technologies in Learning. – 2023. – Vol.18. – N 10. – P. 250–263. DOI: https://doi.org/10.3991/ijet.v18i10.39183 (Scopus)https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34133The aim of the present research is to identify the functional, content-related, technical, and aesthetic features of this web resource in the context of the current requirements for foreign language learning tools, to collect and analyze student feedback on deutsch.info based on their first-hand experience of using it, and to determine the conditions for its rational implementation into German language learning practice. Метою цього дослідження є визначення функціональних, змістовних, технічних та естетичних особливостей цього веб-ресурсу в контексті сучасних вимог до засобів навчання іноземних мов, збір та аналіз відгуків студентів на deutsch.info на основі власний досвід її використання та визначити умови її раціонального впровадження в практику вивчення німецької мови.engerman language teachingGerman language communicative competenceindependent studywebsitecontentonline platformdeutsch.infodesignusabilityreceptionнавчання німецької мовинімецькомовна комунікативна компетентністьсамостійне навчаннязручність використаннявеб-сайтзмістонлайн-платформаприйомдизайнThe Deutsch.info Platform as a Means of Organizing German Language Students’ Independent StudyПлатформа Deutsch.info як засіб організації самостійного навчання студентів німецької мовиArticle