Ушакова КатеринаМазуркевич ІринаUshakova KaterynaMazurkevych Iryna2025-07-162025-07-162025Ушакова К. Реклама як інструмент розвитку ресторанного господарства / Катерина Ушакова, Ірина Мазуркевич // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. V Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (15–16 трав. 2025 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025. – С. 220–223.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/39396Метою даного дослідження є дослідження ролі реклами в діяльності закладів ресторанного господарства. The purpose of this study is to investigate the role of advertising in the activities of restaurant business establishmentsotherрекламарекламна кампаніямаркетингові заходимаркетингова стратегіяінструментadvertisingadvertising campaignmarketing activitiesmarketing strategytoolРеклама як інструмент розвитку ресторанного господарстваAdvertising as a tool for the development of the restaurant industryOther