Графська, ОриславаГоловчук, ЮліяНикига, ОксанаHrafska, OryslavaHolovchuk, YuliiaNykyha, Oksana2023-05-092023-05-092022Графська О. Роль маркетингових інновацій у розвитку гастрономічного туризму в регіоні / Графська Орислава, Головчук Юлія, Никига Оксана // Економіка та суспільство. – 2022. – Вип. 39. – С. 1–5. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-39-9https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33936Стаття присвячена обґрунтуванню ролі маркетингових інновацій у регіональному розвитку гастрономічного туризму, зокрема на прикладі Львівської області. Використано методи аналізу літературних джерел, наукового синтезу та узагальнення, проєктний, порівняльний та системно-структурний методи. Гастрономічний туризм є перспективним видом туристичної діяльності, який використовує особливості харчування туристів не лише як базовий елемент надання послуг у місці тимчасового перебування, а й як окремий атрактивний складник дестинацій. The article deals with the substantiation of the role of marketing innovations in the gastronomic tourism regional development, in particular on the example of Lviv region. Methods of analysis of literary sources, scientific synthesis and generalization, project, comparative and system-structural methods are used. Gastronomic tourism is a promising type of tourism activity, which uses the peculiarities of tourist nutrition not only as a basic element of providing services in the place of temporary stay, but also as a separate attractive component of destinations.ukмаркетингові інноваціїгастрономічний туризмрегіональний розвитокнапрямистратегіяmarketing innovationsgastronomic tourismdirectionsregional developmentstrategyРоль маркетингових інновацій у розвитку гастрономічного туризму в регіоніThe role of marketing innovations in the gastronomic tourism development in the regionArticle