Виноградський, БогданVynohradskyi, Bohdan2018-04-042018-04-042017Виноградський Б. Профілактика та корекція плоскостопості в дітей молодшого шкільного віку з використанням комплексу індивідуальних завдань [Електронний ресурс] / Богдан Виноградський // Спортивна наука України. - 2017. - № 2(78). - С. 23-30. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/599/5801993-5757http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9889Основним завданням дослідження є обґрунтування та визначення особливостей впливу комплексу засобів фізичної активності у формі домашніх завдань на профілактику та корекцію плоскостопості в дітей молодшого шкільного віку Установлено основні величини показників фізичного розвитку школярів другого класу загальноосвітньої школи з функціональною недостатністю стопи. Визначено, що діти з початковими ознаками плоскостопості мають гірші основні показники фізичного розвитку. Статистично значущі різниці виявлено у вазі тіла та частоті серцевих скорочень у стані спокою у дівчат і хлопців. Визначено статистично значущі параметри ефективності запровадження системи засобів профілактики та корегування плоскостопості молодших школярів. Основними блоками такої системи є: теоретичні, акмеологічні та організаційні засади методики; комплекс засобів фізичної активності, середовище, умови та варіанти їх застосування; комплексний контроль процесу корекції плоскостопості.ukплоскостопістьмолодші школяріпрофілактикакорекціяПрофілактики та корекція плоскостопості в дітей молодшого шкільного віку з використанням комплексу індивідуальних завданьArticle