Іванова, ЛіліяIvanova, LiliiaВовчанська, О.Vovchanska, O.2019-04-192019-04-192018Іванова Л. О. Стратегія руху в майбутнє: значення лояльності до клієнтів у ресторанному бізнесі / Л. О. Іванова, О. М. Вовчанська // Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України : матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф. ( 19–20 жовтня 2018 р., м. Львів). – Львів, 2018. – С. 9–13.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20694Ресторанний бізнес в Україні постійно і швидко розвивається, відкриваються нові заклади, які конкурують за вигіднішу позицію на ринку, найперспективніші його сегменти, пошук нових клієнтів та утримання вже постійних. В умовах посиленої конкуренції, а також підвищення вимог споживачів важливого значення набувають методи і способи залучення та утримання клієнтів підприємств ресторанного господарства.ukстратегія рухулояльністьклієнтиресторанний бізнесринокспоживачіСтратегія руху в майбутнє : значення лояльності до клієнтів у ресторанному бізнесіArticle