Іванова ЛіліяВовчанська ОльгаIvanova LiliiaVovchanska Olha2025-06-182025-06-182025Іванова Л. Трансформаційний вплив штучного інтелекту на стратегії маркетингового менеджменту: персоналізація, аналітика, автоматизація / Іванова Лілія, Вовчанська Ольга // Маркетинг та конкурентоспроможність соціально-економічних систем в умовах сталого розвитку: зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (15–16 трав. 2025 р.). – Суми: СНАУ, 2024. – С. 194–198 с.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/39264otherштучний інтелекттрансформаційний впливмаркетинговий менеджментперсоналізаціяаналітикаавтоматизаціяartificial intelligencetransformational impactmarketing managementpersonalizationanalyticsautomationТрансформаційний вплив штучного інтелекту на стратегії маркетингового менеджменту: персоналізація, аналітика, автоматизаціяTransformational impact of artificial intelligence on marketing management strategies: personalization, analytics, automationOther