Вовчанська ОльгаІванова ЛіліяШамов АнтонVovchanska OlhaIvanova LiliiaShamov Anton2025-07-142025-07-142025Вовчанська О. М. Інтеграція інноваційних технологій в маркетингові стратегії підприємств готельної індустрії / Вовчанська О. М., Іванова Л. О., Шамов А. О. // Трансформаційна економіка. – 2025. – № 2(11). – С. 19–25. DOI: https://doi.org/10.32782/2786-8141/2025-11-3https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/39331Метою роботи є встановлення впливу інноваційних технологій, таких як VR (віртуальна реальність), AR (доповнена реальність), голосовий пошук, чат-боти, штучний інтелект (AI), Metaverse на маркетингові стратегії готельних підприємств, визначення їхньої ролі у формуванні конкурентних переваг, оптимізації операційних процесів та покращанні клієнтського досвіду. The aim of the study is to determine the impact of innovative technologies such as VR (virtual reality), AR (augmented reality), voice search, chatbots, artificial intelligence (AI), Metaverse on the marketing strategies of hotel companies, to determine their role in shaping competitive advantages, optimising operational processes and improving customer experience.otherготельна індустріяновітні технологіїмаркетингвіртуальна реальністьдоповнена реальністьштучний інтелектІнтеграція інноваційних технологій в маркетингові стратегії підприємств готельної індустріїIntegration of innovative technologies into marketing strategies of hotel industry enterprisesOther