Мешкова, ВладиславаБалджи, МаринаMeshkova, VladyslavaBaldzhy, Maryna2022-10-122022-10-122022-05-19Мешкова В. Застосування сторітеллінгу для розвитку об'єктів індустрії гостинності / Владислава Мешкова, Марина Балджи // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 160-162.http://localhost:8080/handle/34606048/32978Метою дослідження є застосування сторітеллінгу для розвитку об’єктів індустрії гостинності, адже коли люди вірять у цікаву історію, вони більше не бачать себе як клієнтів, а відчувають себе акторами або символами з активною частиною, що грають певну роль, отримуючи послуги у конкретному об’єкті індустрії гостинності – готелі, ресторані, туристичній компанії тощо.The purpose of the study is the use of storytelling for development objects of the hospitality industry, because when people believe in an interesting story, they no longer see themselves as customers but feel themselves as actors or symbols with an active part, playing a certain role, receiving services in a specific object of the hospitality industry - hotels, restaurants, travel company, etc.ukсторітеллінгіндустрія гостинностімаркетингstorytellinghospitality industrymarketingЗастосування сторітеллінгу для розвитку об'єктів індустрії гостинностіThe application of storytelling for the development of objects of the hospitality industryArticle