Семенова НаталіяЯрошик МартаРіпак Мар’янаМаланчук ГалинаШевців УлянаНазаркевич ЛіліяSemenova NataliiaYaroshyk MartaRipak MarianaMalanchuk HalynaShevtsiv UlianaNazarkevych Liliia2025-11-132025-11-132025Інклюзивне фізичне виховання здобувачів освіти з розладом аутичного спектра (РАС): аналіз проблем та шляхи їх подолання / Наталія Семенова, Марта Ярошик, Мар’яна Ріпак, Галина Маланчук, Уляна Шевців, Лілія Назаркевич // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. – 2025. – № 2(70). – С. 71–75. DOI: https://doi.org/10.29038/2220-7481-2025-02-71-75https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/60440Мета дослідження – визначити проблеми практичної реалізації фізичного виховання в навчально-виховному процесі здобувачів освіти з РАС та здійснити пошук нових організаційно-методичних, педагогічних прийомів підвищення ефективності реалізації їх фізичного виховання. Objective. The study aimed to identify the challenges of practical implementation of physical education in the educational process for students with ASD and to explore new organizational, methodological, and pedagogical approaches to enhance the effectiveness of physical education for children with ASD.otherінклюзіяфізичне вихованнярозлад аутичного спектраурок фізичної культуриinclusionphysical educationautism spectrum disorderphysical culture.Інклюзивне фізичне виховання здобувачів освіти з розладом аутичного спектра (РАС): аналіз проблем та шляхи їх подоланняInclusive Physical Education for Students with Autism Spectrum Disorder (ASD): Analysis of Problems and Ways to Overcome ThemOther