Вовчанська ОльгаІванова ЛіліяVovchanska OlhaIvanova Liliia2025-09-022025-09-022025Вовчанська О. М. Data-Driven маркетинг як ключовий елемент стратегій трансформації компанії / Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції: зб. матеріалів XІV Міжнар. наук.–практ. конф. (22 трав. 2025 р.). – Рівне, 2025. – С. 95–97.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/39647otherData-Driven маркетингцифрові технологіїстратегії трансформації компаніїData-driven marketingdigital technologiescompany transformation strategiesData-Driven маркетинг як ключовий елемент стратегій трансформації компаніїData-driven marketing as a key element of company transformation strategiesOther