Мельник, ВікторіяГузар, УлянаMelnyk, VictoriaHuzar, Ulyana2022-06-292022-06-292022-05-19Мельник В. Розвиток інтернет-маркетингу на підприємствах ресторанного бізнесу / Вікторія Мельник, Уляна Гузар // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (19 травня 2022 року, м. Львів). – Львів, 2022. – С. 292–294.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32558Інтернет-маркетинг являє собою дієвий інструмент антикризового розвитку підприємства ресторанного бізнесу, який сприяє підвищенню клієнтоорієнтованості та зміцненню емоційного зв’язку з клієнтом. Internet marketing is an effective tool for crisis development of the restaurant business, which helps to increase customer focus and strengthen the emotional connection with the customer.ukінтернет-маркетингресторанний бізнессучасні реаліїinternet marketingrestaurant businessmodern realitiesРозвиток інтернет-маркетингу на підприємствах ресторанного бізнесуDevelopment of Internet marketing in the restaurant businessArticle