Лисенко, АлінаКукліна, ТетянаLysenko, AlinaKuklina, Tetiana2022-10-122022-10-122022-05-19Лисенко А. Використання франчайзингу в ресторанній галузі / Аліна Лисенко, Тетяна Кукліна // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 139-141.http://localhost:8080/handle/34606048/32971Франчайзинг – це право використання відомого бренду за для комер- ційної вигоди, тобто договір між двома сторонами, одна з яких (фран- чайзер) – надає своє ім’я та стратегію існування за певну плату бізнес партнеру за даною угодою. Започаткування франчайзингу відбулося у США, завдяки відомому засновнику швейних машин Ісаку Зінгеру Franchising is the right to use a well-known brand for commercial benefit, i.e. a contract between two parties, one of which (French chaser) - provides its name and strategy of existence for a certain fee business partner under this agreement. The start of franchising has taken place in the USA, thanks to the famous founder of sewing machines, Isaac Singer.ukфранчайзингбізнесресторанне господарствоfranchisingbusinessrestaurant businessВикористання франчайзингу в ресторанній галузіUse of franchising in the restaurant industryArticle