Завидівська, НаталіяZavydivska, Nataliia2019-02-062019-02-062016Завидівська Н. Особливості класифікації компетенцій здоров’язбереженя у системі фізичного виховання студентської молоді / Н. Н. Завидівська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - Чернігів, 2016. - Вип. 139(2)16. - С. 63-67http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17318В статті розглядаються особливості класифікації компетенцій здоров’язбереження у системі фізичного виховання студентів. Проаналізовано категорійно-понятійний апарат компетенцій і компетентностей здоров’язбереження у системі фізичного виховання студентів; виокремлено блоки компетенцій на основі їх змістовної сутності; здійснено поділ здоров’язбережувальної компетентності на три макрорівні компетенцій і розкрито їх особливості на кожному з цих рівнів; виявлено особливості взаємозв’язку компетенцій і компетентностей у процесі здоров’язбережувального навчання; розкрито різноманітність і різноплановість класифікації компетенцій у методології здоров’язбереження.ukкомпетентнісний підхідпроцес навчання здоров’юсистема фізичного вихованнястудентська молодьОсобливості класифікації компетенцій здоров’язбереженя у системі фізичного виховання студентської молодіArticle