Степанченко, НаталіяStepanchenko, Nataliia2019-02-062019-02-062013Степанчекнко Н. І. Ефективність дидактичного забезпечення на основі контекстного підходу в формуванні професійно-педагогічної мотивації у майбутніх спортивних педагогів / Н. І. Степанченко // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. – Чернігів, 2013. – Вип. 112, т. 2. – С. 268 – 271.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17298Метою дослідження є експериментальна перевірка дидактичного забезпечення на основі контекстного підходу в формуванні мотивації професійно-педагогічної діяльності у майбутніх спортивних педагогів при вивченні педагогічних дисциплін. В експерименті взяли участь 88 студентів ЛДУФК: 46 студентів – експериментальна група і 42 – контрольна. Викладання педагогічних дисциплін в експериментальній групі відбувалося в контексті майбутньої діяльності фахівця, а зміст предметів інтегрувався зі спортивною складовою професійної діяльності. Діагностика рівня професійної мотивації здійснювалася за допомогою методики Т. Дубовицької. Встановлені вірогідні позитивні зрушення показників динамічних характеристик професійно-педагогічної мотивації у студентів експериментальної групиukконтекстний підхідпедагогічні дисциплінидидактичне забезпеченнямайбутні спортивні педагогирівень професійно-педагогічної мотиваціїЕфективність дидактичного забезпечення на основі контекстного підходу в формуванні професійно-педагогічної мотивації у майбутніх спортивних педагогівArticle