Білодід, А. А.Паска, М. З.Bilodid, А. А.Paska, M. Z.2022-06-232022-06-232022-06-23Білодід А. А. Моніторинг ринку послуг та конкурентного статусу ресторанного комплексу "36По" в умовах сьогодення / Білодід А. А., Паска М. З. // Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі : матеріали ХІ Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. до 70-річчя з дня народження проф. В. Ф. Доценка. - Київ : НУХТ, 2022. - С. 109-110.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32515Обґрунтовано доцільність, маркетингової стратегії, для уникнення великих та непотрібних затрат, залучивши при цьому широке коло споживачів та за максимально короткий час отримати окупність проекту та чистий прибуток, незважаючи на складне становище. Reasonable expediency of marketing strategy to avoid large and unnecessary costs, while attracting a wide range of consumers and in the shortest possible time to get the payback of the project and net profit, despite the difficult situation.ukринок послугконкурентні перевагиресторани, кафеасортимент продукціїмаркетингservices marketcompetitive advantagesrestaurants, cafesproduct rangemarketingМоніторинг ринку послуг та конкурентного статусу ресторанного комплексу "36По" в умовах сьогоденняMonitoring the market of services and the competitive status of the restaurant complex "36Po" in today's conditionsArticle