Фастівець, Анна2015-01-292015-01-292014Фастівець А. Формування діагностико-прогностичної компетентності майбутнього фахівця фізичної реабілітації / Анна Фастівець // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Є. Приступи. - Л., 2014. - Вип. 18, т. 3. - С. 223 - 227.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/375У статті визначено сутність компетентнісного підходу до підготовки майбутніх фахівців фізичної реабілітації на сучасному етапі розвитку системи вищої освіти. Проаналізовано перелік соціально-особистісних, інструментальних, загальнонаукових та професійних компетенцій, формування яких передбачено галузевим стандартом підготовки фахівця фізичної реабілітації. Констатовано, що реалізація здоров’язбережної компетентності фахівця фізичної реабілітації можлива за умови володіння діагностико- прогностичними уміннями й навичками, які формуються на основі комплексу інтегрованих медико-біологічних знань.ukфізична реабілітаціяфахівець фізичної реабілітаціїкомпетентністьдіагностико-прогностична компетенціякомпетентнісний підхідФормування діагностико-прогностичної компетентності майбутнього фахівця фізичної реабілітаціїArticle