Іванова, ЛіліяВовчанська, ОльгаШамов, АнтонIvanova, LiliiaVovchanska, OlhaShamov, Anton2024-09-092024-09-092024-05-10Іванова Л. Роль соціальних медіа в маркетингу підприємств індустрії гостинності / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська, Антон Шамов // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (9–10 трав. 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів: ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 88–92.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36439ukінформаційні технологіїсоціальні медіамаркетинг підприємствіндустрія гостинностіinformation technologyhospitality industrysocial mediaenterprise marketingРоль соціальних медіа в маркетингу підприємств індустрії гостинностіThe role of social media in the marketing of hospitality companiesArticle